Виїзна церемонія

Церемонія на виїзд – унікальна можливість зробити її особливою і зворушливою.

 В якому форматі може бути церемонія? 
   
 1. Коли місце церемонії знаходиться на території ресторанного комплексу, де планується святкування весілля. 
 

2. Місце церемонії може бути за межами ресторану.

Вище ми вже писали про те, які варіанти локацій можливі.
В такому випадку можна зробити невеличкий фуршет для гостей, поки наречені будуть фотографуватися.

 
 

3. Варіант, коли не планується банкетної гостини, але наречені хотіли б мінімально відсвяткувати реєстрацію шлюбу з найближчими людьми.

В цьому випадку ми встановимо для вас невеличке шатро та зробимо банкет чи фуршет на природі. 

 
  
 

4. Цікавим варіантом стане нічна виїзна церемонія, яку можна влаштувати на терасах Львова, в Львівському дворику чи на території ресторану.

 
  
 Які моменти потрібно врахувати при організації виїзної церемонії? 
   
 1) В першу чергу повинен бути план «Б» на випадок дощу. У нас є кілька варіантів на вибір. 
 2) Сценарій церемонії повинен створюватись індивідуально під вашу історію кохання. Чим більше він буде наповнений вашою історією, тим цікавішою і емоційнішою буде подія. Це те, чому ми приділяємо максимум уваги. 
  
 3) Ведуча церемонії. Саме вона задає настрій церемонії. Її голос має бути приємним, а вигляд красивим. В ідеалі вона повинна знати сценарій на пам’ять. 
 4) Музичний супровід церемонії повинен гармонійно вписуватись в загальну концепцію.
Подумайте, звучання яких інструментів більше підійде для церемонії.
Це можуть бути: струнний квартет, дует скрипалів, арфа, бандуристи, троїсті музики.
Варіант озвучення церемонії музичними треками теж не виключаємо. В даному випадку вся музика ретельно продумується і звучить з колонок. Цей є доволі поширений. Ми забезпечимо хорошу апаратуру.
 
  
 5) Подумайте, яким чином ви хочете з’явитись перед гостями. Разом за руку, чи кожен окремо? Яким чином мають бути задіяні в сценарії дружби та дружки? 
 6) Трансфер для гостей.
Ми попіклуємося, аби гостям було зручно добратись до місця церемонії.
 
  
 7) Координатори, які проконтролюють усі моменти: отримання необхідних дозволів, монтаж та демонтаж декорацій, зустріч гостей, перевірка апаратури, робота з кейтеринговою службою і багато інших моментів, які зустрічаються в усіх церемоніях. 
 8) Невеликі і важливі дрібниці: парасольки, пледи, серветки, вода. 
 

9) Гостина. Подумайте, що будуть робити гості після церемонії. Може є зміст пригостити їх шампанським і зробити легкий перекус.

 
  

 

З агенцією CLEVENT ваша виїзна церемонія буде гарною та стильною! Ми продумаємо кожну деталь, домовимося з власниками затишних місць та підтримаємо вас у неординарних задумах! Мрійте, обирайте та телефонуйте нам!

 

+38 (096) 34 93 300

 

CLEVENT - події про СПРАВЖНЄ для справжніх!

 

Дізнайтесь, яким буде ідеальне весілля та його вартість
Зв'яжіться з нами

Ukraine ,Lviv

manager.clevent@gmail.com

+380963493300

або
Напишіть нам